Bali in een notendop

Helaas heb ik de laatste tijd geen goede WiFi gehad om een blog te kunnen plaatsen. Ik zit nu in een koffietentje in Kuala Lumpur en zal over 2 uur richting het vliegveld gaan.

Trash in river
Mijn laatste week in Bali was super relaxed. Ik ben door rijstvelden heen gedwaald, heb goede koffie gedronken en heb zelfs een lesje ‘stand up paddle’ surfen gedaan. 

Temple in Munduk
Helaas was het weer stukken minder, elke dag bewolkt! En het scheelde niet eens met de hitte…

Rice fields and palm trees

Ook ben ik gaan raften, door de jungle heen gelopen en heb ik nieuwe mensen ontmoet. Behalve de hitte was het in Bali echt geweldig! Ik wil toch nog een keertje terug en dingen bezoeken die ik nu niet gezien heb. Op een gegeven moment heb je de rijstvelden en watervallen wel gezien! Bali in een notendop is heerlijke koffie, goedkoop lekker eten, warmte, rijstvelden, strand en jungle. Perfecte vakantiebestemming eigenlijk!

Cloudy beach in Sanur

Terugkomend op de hitte viel het in Bali nog wel mee omdat ik bijna altijd wel een zwembad of zee dichtbij had om in af te koelen. 

Sunset in Munduk

Ik zit nu midden in de stad met 33 graden, heet! Ook al ben ik niet aan het shoppen (past niet meer in mijn koffer erbij) zijn shoppingmalls geweldig om in rond te lopen. Je raadt het al, airconditioning! Foto’s en verhalen van Kuala Lumpur volgen nog. Groetjes en tot snel!

4 gedachtes over “Bali in een notendop

  1. We kijken uit naar je. Hopelijk ben je morgen niet te moe om je feestje te vieren als bejaarde dame. 🍾🎂🎈🎈🎁
    Ik wens je een goede en relaxte reis terug. Je zal het hier heerlijk vinden want er wordt regen🌂🌧 verwacht⛅️ en lagere temperaturen. En dat allemaal om je thuiskomst te vieren. ❤️💋❤️

    Like

  2. Hahaha die Elle, regen verwacht? Er is gewoon code geel afgegeven en men verwacht overstromingen! We hebben de rubberboot al opgeblazen op zolder liggen voor het geval er een overstroming volgt! Ik hoop dat je een watervliegtuig hebt geboekt voor de thuisreis Lisanne!
    Nb de Bacardi staat klaar en er liggen Texels Skuumkopkes in de koelkast, wij zijn er klaar voor!

    Like

    • Mogen wij ook in de rubberboot? Of moet ik er achteraan zwemmen?
      Wordt dus een spannend dagje morgen en een watervliegtuig vind ik een prima optie, ipv de rubberboot. 💦🌊🌪🏊🏽‍♀️🛩🚤

      Like

Geef een reactie

